Des de l'oficina de prestacions Socials ens fan arribar el següent missatge per informar-vos: Us informem que l'oficina de prestacions Socials va gestionar ahir dia 3/09 l' enviament dels SMS per comunicar a les famílies la resolució dels Ajuts de menjador per al curs 25-26.
Us adjuntem informació relacionada amb el tràmit per a la vostra informació.
A partir del dia 3 de setembre, i fins al 19 d'octubre les famílies podran realitzar, a través de la Seu Electrònica, els tràmits següents:
-Presentar Al·legacions, d'ajuts denegats https://aoberta.terrassa.cat/tramits/fitxa.jsp?id=7991
-Presentar Situacions sobrevingudes, d'ajuts denegats https://aoberta.terrassa.cat/tramits/fitxa.jsp?id=7991
-Presentar documentació requerida, per irregularitats d'AEAT https://aoberta.terrassa.cat/tramits/fitxa.jsp?id=7993
-Fer renúncies d'ajut aprovat. https://aoberta.terrassa.cat/tramits/fitxa.jsp?id=7992
-Sol·licitar acollir-se al PROJECTE DE FAMÍLIES MONOPARENTALS (en cas d'ajut denegat) https://aoberta.terrassa.cat/tramits/fitxa.jsp?id=8037
El termini d'aquest tràmit finalitza el 30 de maig 2026.
El tràmit de Sol·licitud Ajut per menjador escolar curs 2025-26 Fora de Termini, es podrà gestionar a partir de l'1 d'octubre de 2025 i fins al 26 d'abril de 2026 a través de la Seu Electrònica.
Per qualsevol consulta relacionada amb aquests tràmits us podeu adreçar, a través de la bústia de correu bequesmenjador@terrassa.cat o Telefònicament a l'Oficina de Prestacions Socials Tel 937 366695 Gràcies. Salut!